EVELIN (14, ÚJHARTYÁN)

Evelin kívánsága az volt, hogy delfinekkel úszhasson. Olvassák el az ő kedves beszámolóját:

Életem legcsodásabb négy napját tölthettem egy gyönyörű szigeten, Máltán május 26-29 között egy nyolc fős csapat tagjaként.

Már az első nap is nagy izgalommal telt számomra, ugyanis életemben először utaztam repülőgépen. Nagyon vártam, de egy kicsit féltem is. A repülőút 2 óra volt, majd megérkezésünkkor két kint elő magyar család várt minket.
Mialatt az ebédet készítették nekünk, volt alkalmunk megmártózni a tengerben. Csodálatos érzés volt. Miután megebédeltünk elfoglaltuk a szálláshelyünket. Berendezkedtünk és elmentünk vacsorázni a városba egy török étterembe, ahol mindenkinek nagyon ízlett az étel.

Másnap eljött a várva várt nap, amit mindannyian nagyon vártunk már. Reggeli után egy kisbusz várt minket a szálloda előtt, ami elvitt minket a Malta Marine Parkba.

Legelőször Hédivel, Kingával és Péterrel közösen delfinekkel úsztunk, ami számomra leírhatatlanul jó érzés volt, hiszen ez volt az álmom.
Ezután fóka-showra ültünk be, ami szintén nagyon tetszett mindenkinek. Majd Nándi a delfin show után megsimogathatta a delfineket, mivel ő nem úszott velük.
Hazafelé menet megálltunk a park szuvenír boltjában és mindenki kaphatott pár apróságot és természetesen egy-egy képet is kaptunk delfines kalandunkról. A szállásra visszatérve meglátogattuk a szálloda medencéjét, ahol meg fürödhetünk egy kicsit.

Este szintén a városban vacsoráztunk, most viszont közvetlenül a parton, ami nagyon gyönyörű volt. Itt még nekem is találtunk olyan fagyit, amit ehetek. Másnap hajókázni voltunk. Ide is reggeli után indultunk. Két helyen is megállt a hajó, ahol fürdeni is tudtunk. Nagyon élveztem, hogy a nyílt tengeren úszkálhatok. A hajóútról kora este értünk vissza, majd szintén vacsoráztunk egyet a városban, ezúttal pizzát ettünk. Vacsora után betértünk egy kisboltba, ahol az otthoniaknak vásároltunk egy kis máltai édességet.

Másnap reggel még gyorsan leszaladtunk a tengerparthoz, hogy végső búcsút vegyünk, és a szállodába visszatérve összepakoltunk és elindultunk a repülőtérre. Magyarországra korán délután, szerencsésen érkeztünk meg mind a nyolcan.

Evelin nevében is köszönjük a Mellow Mood Hotels, a Firstmed-FMC Kft. és magántámogatóink támogatását a csodálatos élményekért, valamint a máltai magyar kolónia tagjainak vendéglátását is !