Kitti Zsuzsanna (14 éves, Pécs)

Kitti kívánsága az volt, hogy édesanyjával és testvérével Hajdúszoboszlón nyaraljon néhány napot. Mivel az én lakóhelyemhez közel pihentek, így én találkozhattam vele és családjával. Elvittem őket ebédelni, hogy tudjunk beszélgetni, ismerkedni. Az étterem épülete kívülről és belülről is olyan, mintha hajó lenne!

Azonnal megtetszett Kittinek és gyorsan feloldódott! Mesélte a kezeléseket és azt, hogy mik történtek vele az utóbbi időben. Mint a többi gyermek, ő is egy igazi nagy harcos!

Azonnal megtaláltuk a közös hangot és több órát is együtt töltöttünk! Szeretni való családja van, jó látni, ahogy anyukája, de az öcsikéje is védelmezi, szeretgeti Őt!

Mesélt az élményeiről, amit Hajdúszoboszlón élt át, kiderült, nagyon jól érzi magát. Nagyon örülök, hogy megismerkedtünk és bízom benne lesz még alkalom találkozni velük.

Köszönjük a Magyar Nemzeti Bank és a Corinthia Hotel Budapest támogatását!

Köszönjük magántámogatóink segítségét!

Nagy Éva
kívánság-koordinátor
Debrecen, 2018.08.25.

Kedves Csodalámpa!

Ezúton szeretném megköszönni Önöknek, hogy végre eljuthattam Hajdúszoboszlóra, ez már nagyon régi vágyam volt. Az elmúlt időszak sok- sok szenvedése után, igazi felüdülés volt anyukámmal és az öcsikémmel nyaralni.

Nagyon jól éreztük magunkat, a szálloda, amiben laktunk nagyon szép volt és az ott dolgozó nénik és bácsik is nagyon kedvesek voltak. A fürdő nagyon klassz volt, a strandon és az Aqua Palace-en is nagyon sok medence volt , majdnem mindet kipróbáltunk, csúszdázhattunk is. Sok új dolgot is csináltunk minigolfoztunk, elektromos rollereztünk.

Egyik nap Debrecenbe is ellátogattunk, ahol megnéztük az Állatkertben a csodálatos állatokat, és a vidámparkban is játszottunk a játékokkal.

Nagyon sok szép élménnyel lettem gazdagabb. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!