Kinga Alexandra ( 7 éves, Miskolc )

Kingával és szüleivel a reptéren találkoztam.
Kinga nagyon izgatottan várta már az utazást, szülei is izgultak, mert ilyen hosszú útra eddig még nem mertek elindulni. A repülőutat Kinga nagyon élvezte, és a Londonba való érkezés után és egy percet se szeretett volna elvesztegetni, lehetőség szerint mindent látni akart még aznap...

A másnapi rövid séta után 10 órakor a British Tours szervezésében egy 3 órás városnézés következett, ahol megláthattuk a város azon pontjait, amelyek a Harry Potter film jeleneteiben fontos szerepet játszottak. Pl. amikor Harry Potter rosszul mondta ki az uticél nevét, és Hagrid mentette ki a szűk utcából, vagy a falszakasz a vasútállomáson, ahol a 9 ¾ -ik vágányra lehetett bejutni; az épület, ahol Ron és Harry az átjáró lezáródása után a repülő autóba ülve körberepülik azt; a piac, ahol a Harry Potter is bevásárolt az iskolára készülve! Persze ezeken felül is rengeteg mindent láttunk, reggelig sorolhatnánk...
A szervezett városnézés délután ½ 3 körül ért véget, ekkorra Kinga és mi is nagyon megéheztünk, és a Hide Parkban piknikeztünk egyet. Majd a Buckingham palota felé vettük utunkat. A palota elötti téren kicsit elidőztünk majd mentünk tovább a Green Parkon keresztül a Big Ben irányába, végül vízre szálltunk és meg se álltunk a Tower Bridge-ig.
Harmadnap reggeli után rögtön az Oxford Street–et céloztuk meg, ahol is egy hétemeletes játékboltba is ellátogattunk, ahol természetesen Kinga is talált neki tetsző játékot. A Piccadilly Circus hatalmas kivetítőit is megcsodáltuk, és a tér sarkán található "Hiszed vagy sem" kiállítást is végigbarangoltunk, ahol nem utolsó sorban a tükörlabirintusban sikeresen el is tévedtünk. Kisebb levezető séta után a híres London Eye-ra is felültünk, és gyönyörködhettünk a szemünk elé terülő város látványában.

Negyedik nap Kinga kérésére a Természettudományi Múzeum bejárása következett, és végül a British Múzeum múmiáit is felkerestük.

Felejthetetlen négy napot töltöttünk itt. Kinga felkészültsége, tájékozottsága engem is ámulatba ejtett, ő volt a mi kis idegenvezetőnk!!!

A kívánságot a a a és a támogatásával

teljesítettük. Kinga Alexandra nevében is köszönjük!