EMMA (12 ÉVES, MISKOLC)

/ 9

Emma még sohasem nyaralt tengerparton, de nagy vágya volt, hogy egyszer megnézhesse, fürödhessen benne. Így nem kellett sokat gondolkoznia, amikor megkérdezte a Csodalámpa dzsinnje, hogy mit kívánna. Az indulás előtti utolsó napok izgatott készülődéssel teltek, és végre elérkezett a várva várt nap.
Az út egy picit hosszú volt Bibionéba, de érkezés után Emma a part felé vette az irányt, és a délutánt már a tengerben töltötte, majd a szállás medencéjét is kipróbálta. A következő napokat nagyrészt a tengerparton töltöttük, de azért belefért egy hajókirándulás a lagúnáknál, és ellátogattunk Velencébe is.
Jó volt látni, hogy a nagylány mennyire élvezte az utazás minden percét, milyen sokat jelentett neki, hogy eljutott egy ilyen gyönyörű helyre, megismerhetett egy új országot.

Emma az utazás után az alábbi levelet küldte:
Kedves Csodalámpa Alapítvány!!!
Nektek köszönhetően valóra vált egy nagy álmom, láthattam a tengert!! Csodálatos pár napot tölthettem el Olaszországban, Bibionéban.
Amikor először megláttam a tengert hihetetlen boldogság fogott el!! Milyen nagy és kék és gyönyörű!! Nagyon kellemes meleg volt és sokkal sósabb, mint ahogy képzeltem. Medúzákat is láttunk a part szélén és a tengerben is, de ez sem ijesztett meg, csak egy kicsit. A parton ástunk egy nagy gödröt, amibe belefeküdtem és betemettek. Vicces volt! Nagyon sok kagylót gyűjtöttem, homokot és tengervizet is hoztam haza emlékül.
Nagyon jól éreztem magam, hiszen egy medence is tartozott a szálláshoz és a tengerpart is közel volt, így az idő nagy részét vízben tölthettem.
Egyik nap áthajóztunk Velencébe is. Nagyon tetszett a város, több szigetre is átmentünk és gondoláztunk is. Voltunk a Luna Parkba is, ami egy szuper vidámpark és nagyon sok játékot kipróbáltam.
Az ételek is finomak voltak, minden nap valami különlegeset ettem és természetesen a fagyi sem maradhatott el sosem.
Sajnos hamar eltelt az ott töltött idő, de egy életre szóló emlék marad. Sosem feledem a tengert, a nyüzsgő főutcát, a finom ételeket, fagyikat, Velencét és ezt az egész csodát!! Hálás vagyok, hogy lehetővé tettétek ezt számomra!!! KÖSZÖNÖM!!!

Hálásan köszönjük a Batschka Stiftung, a Lurdy Ház, és magántámogatóink segítségét, általuk Emma álma is teljesülhetett!!