BOTOND (3 éves, Elek)

Botond kívánsága az volt, hogy családjával együtt nyaralhasson Visegrádon. A kisfiú álma teljesült, az élményekről Boti édesanyja így számolt be:
Kedves Éva!
A kis beszámolónk a Csodalámpa Alapítvány jóvoltából Visegrádon eltöltött 5 csodaszép napunkról:
A Thermal Hotel Visegrád Szálloda csodaszép környezetben található, a szobánk minden szempontból tökéletesen megfelelt, gyönyörű panoráma kilátással, összenyitható családi szobával, hiszen a nagyszülők is kísérték Botikát!
A medencék vize a nagyobb testvérek, nagyszülők elmondása szerint gyönyörű tiszták, az aqua rész, wellness rész minden igényt kielégítő mind a felnőttek, mind a gyerekek szempontjából. Sajnos Botika a medencéket nem tudta igénybe venni, mert a kezelőorvosai nem engedelyezték a pancsikolást!
Az étterem reggeli és vacsora része lehet mondani szem-szájnak ingere, minden igényt kielégítő. Botikának még külön tükörtojást is sütöttek, úgy ahogy neki engedélyezett az elfogyasztása! A pincérek, a szálloda dolgozói mind nagyon kedvesek, figyelmesek, segítőkészek minden szempontból!

Nagy kedvenc lett Visi Mókus, minden nap kaptunk egy meglepetés esti mesét tőle. Napi programok voltak a gyerekeknek, és az esti vacsoránál is meglátogatott minket Visi Mókus!
Botika sokat szeret csavarogni, így rengeteget kirándultunk, várakat néztünk, túráztunk. Esztergomban jártunk, ott a kedvenc kis Dotto vonattal vonatoztunk, átmentünk Párkányba!

Csodás napokat töltőtt együtt a családunk, mely segít feledésbe tenni az elmúlt 8 hónapot, melyet a klinikán töltöttünk, távol a testvérektől, otthonunktól!
Köszönjük szépen hogy Botond álmát tejesítették, és újravarázsolták a Családi harmóniát!
Mindent köszönünk!
Boti, Réka, Vanda a testvérek, Zsanett az édesanya!

Köszönjük a Thermal Hotel Visegrád vezetésének nagylelkű támogatását, segítségükkel teljesíthettük Botond kívánságát!