Margarita (11, Miskolc)

Egy júniusi szombaton érkezett el a Csoda Margarita életébe. Eljött a nap, amikor teljesült a nagylány álma, hogy eljusson a Keresztapa földjére, Szicíliába.

Mivel Margarita eddig csak egyszer repült egy kis sétarepülővel, így a 2 órás repülőút is izgalmas kaland volt neki. Érkezésünk után még bőven maradt időnk, hogy besétáljunk a városba, és elkezdjünk ismerkedni Cataniával. Lenyűgöző volt a hatalmas templomok, díszes épületek között sétálni. A lelkes nagylányt a macskaköves utcák, a néhol keskeny járdák, emelkedők és lépcsők sem tudták eltántorítani, mankója segítségével fáradhatatlanul rótta a várost. Mint a hasonló korú lányok többségének, neki is a divat világa az egyik legérdekesebb, legfontosabb, így a sétáink során egy-egy ruhabolt mellett meg kellett állnunk, és közelebbről tanulmányozni a szicíliai divatot. Természetesen az igazi helyi ételspecialitások és az isteni olasz fagyi sem maradhatott el. Eleinte furcsa volt a helyiek mentalitása, szokásaik, ugyanakkor minden nap megtapasztalhattuk segítőkészségüket, kedvességüket is.

A hangulatos kis szállodánk étterme a legfelső emeleten volt, így pazar kilátás mellett fogyaszthattuk el reggelinket. Egyik oldalról a városra, illetve a kikötőre láttunk, másik irányban az Etna csúcsában gyönyörködhettünk.
A pár napba belefért, hogy városnéző busszal nem csak Cataniát jártuk körbe, hanem a tengerpart mentén Aci Castelloig elmentünk.
A legnagyobb élmény a 3. nap volt Margaritának, amikor a homokos tengerparton pihentünk. Szerencsére az időjárás és a tenger hőmérséklete is kellemes volt, így több órát töltöttünk a hullámok közt, miközben a távolban Catania városát és az Etnát láthattuk.

/ 4

Nagyon jó érzés volt látni, amikor Margarita esténként a barátainak telefonon beszámolt, hogy mi minden történt aznap, mennyi élmény érte, mennyire jól érzi magát.

Remélem, hogy ezek a napok felejthetetlen élményt adtak Neked Margarita, és megerősítettek abban, hogy mennyire fontos, hogy mindig pozitívan nézd a jövőt, mint tetted eddig is, és mindig legyen célod, álmod!

Köszönjük az FGSZ Földgázszállító Zrt., a Mellow Mood Hotels, a Kühne+Nagel Kft. és magántámogatóink segítségét, hogy valóra válhatott Margarita álma!

Bakonyi Tamás
kívánság-koordinátor
Catania, 2018. június 19.

"T. Csodaláma alapítvány
Először is szeretném megköszönni az egyik álmom megvalósítását egy Szicíliai utat.
Első napon amikor oda értünk akkor becsekkoltunk a szállodába eléggé szép hely volt nagyon tetszett a medence és kimondottan a hotelben lévő étterem. Miután becsekkoltunk elmentünk éttermet keresni kissebb nagyobb sikerrel ez a fénykép is ott készült! Mikor kijöttünk már sötét volt de sziciliában igazán akkor kezdődik az élet! Kicsit mászkáltunk és kissebb nagyobb sikerrel hazaértünk! :-)
A második napon egy fantasztikus busszal néztünk körbe sziciliában.
Harmadik napon kint voltunk a tengerparton és ott játszottunk, beszélgettünk, fürdöztünk egész nap!
A negyedik egyben az utolsó napon elmentünk a piacra ahol sok sok érdekes dolog volt! :-)
Fantasztikusan éreztem magamat bár egy kicsit rövid volt de bármikor visszaménnék.
Szeretettel: Buncsák Margarita "