Gergo (16 éves, Budapest)

/ 4

Köszönjük a Vista Utazási Irodák segítségét!

From: **** Andrea ******* @ bhc.hu Sent: Tuesday, July 31, 2007 12:57 PM To: bakonyijoli@csodalampa.hu Subject: Döme Gergő beszámoló

Kedves Csodalámpa Alapítvány!

• Gergő anyukája vagyok, az Ő nevében írom a levelet.

Gergő kívánsága egy tengerparti nyaralás volt, mely az idén nyáron, júliusban meg is valósult. Horvátországban, Istrian, Medulin falucskában tölthettünk el egy hetet a nagymamával együtt.

Az ott eltöltött időt igyekeztünk a lehető legjobban kihasználni. Nagyon sokat fürödtünk a tengerben, labdáztunk, a Gergő nagyon sokat búvárkodott, és az egyik délelőttöt vizibiciklizéssel töltöttük. Gergő a vizibicikliről sokat ugrált és csúszdázott a tengerbe.

Az egyik nap hajókiránduláson is részt vettünk a szigetek körül és a tengerről megnéztük Prementura nevű városnál elterülő természetvédelmi területet is. A hajó üvegfenekű volt, így a víz alatti élővilágot és sziklákat is meg tudtuk nézni.

Este a strandról hazatérve vacsoráztunk és pihentünk egy kicsit, majd belevetettük magunkat az „éjszakai életbe”. Sokat sétáltunk, fagyiztunk, palacsintáztunk, meghallgattuk a koncerteket, meglátogattuk a vidám parkot.

Arra is szakítottunk időt, hogy Medulin nevezetességét, a kéttornyú templomot is megnézzük.

Köszönjük mindenkinek a lehetőséget és az életre szóló élményeket. Szabó-Jilek Zsoltnak és Ádámnak köszönet, hogy az utazásunkat ilyen kellemessé tették.