DOROTTYA (14 ÉVES, Tiszakécske)

Dorka régi vágya teljesült, amikor két fantasztikus napot tölthetett el a németországi Legoland-ban.
Élményeiről ő maga számol be:
"Amikor az álmok valóra válnak
Hosszú várakozás után elérkezett az indulás napja. Korán keltünk, hogy vonattal Budapestre utazzunk. Itt találkoztunk kedves kísérőinkkel, Péterrel és Csillával. Autóval vágtunk neki a több száz kilométeres útnak. Az utat megszakítva megálltunk Passauban. Itt finom ebédet kaptunk és rövid városnézésre indultunk, majd folytattuk utunkat.
Az esti órákban érkeztünk meg a szállásra, a Pension Wolfba. Nagyon kényelmes szobát kaptunk, kipihenhettük a fáradalmakat.

Másnap reggeli után indultunk Legolandba, ahová kétnapos jegyet kaptunk. Így volt időnk mindent megnézni és kipróbálni. A park hatalmas és rengeteg játék van benne. Kísérőink is velünk tartottak.
Mindkét nap nyitástól szinte zárásig bent voltunk.

Csak a bátorságunk szabott határt annak, hogy mit próbáltunk ki. Bár felültünk arra is (sárkányos hullámvasút), amire nem terveztünk. Hatalmas élményben volt részünk. Kedvencem egy kisebb hullámvasút és a parkot körbejáró kisvonat volt. Ezeket többször is kipróbáltuk.
Második nap a parkban lévő üzletekben is szétnéztünk és vásároltunk. A park kabaláját, a sárkányt is megkaptam.
Hosszú út után érkeztünk vissza Pestre, ahol búcsút vettünk Péteréktől és hazautaztunk vonattal.

Köszönet mindenkinek, aki segített, hogy az álom megvalósuljon: a Csodalámpa alapítvány minden munkatársának, támogatóinknak. Külön köszönet: Péternek és kedves feleségének, Csillának.
Dorka"

Köszönjük magántámogatóinknak, Csillának és Péternek, valamint a Kühne+Nagel Kft.-nek és a CHARITIES AID FOUNDATION OF AMERICA-nak,
hogy segítségükkel megvalósíthattuk Dorka álmát!