Bence (17 éves, Mátészalka)

Bence a madridi Bernabeu Stadionban szerette volna látni kedvenc focicsapatának,a Real Madridnak egyik hazai meccsét… Sikerült!

A nagyfiú így emlékezik a kirándulásra:

„Azért ez volt a kívánságom, mert régóta a Real Madrid szurkolója vagyok, és nagy álmom volt eljutni Madridba, élőben megnézni egy mérkőzésüket. Napokkal az utazás előtt izgatott voltam és vártam az indulást a bátyámmal együtt.

A 3 órás repülőút után megérkeztünk Madridba. A szállás elfoglalása után sétáltunk este a városban egy vacsorázással összekötve. Másnap napközben városnéző busszal csodáltuk meg Madrid fő látványosságait.

Pár órával a meccs kezdete előtt kimentünk a stadionhoz és vártuk, hogy kinyissák a kapukat. Kezdés előtt egy bő órával előbb bemehettünk, elfoglaltuk a helyünket és megnéztük a csapat bemelegítését. Nem egy unalmas mérkőzés volt, de sajnos gól nélkül ért véget a városi rangadó. Azonban mindkét csapatnak megvoltak a helyzetei, így volt miért izgulni. Majdnem teltház volt, ezért a hangulatra nem lehetett panasz, és nagy élmény volt élőben látni a kedvenc csapatom játékát.

Következő nap délelőtt a stadiontúrán vettünk részt, ezáltal bejárhattuk a stadion minden szegletét. Megnézhettük a múzeumban a csapat összes régi relikviáját, a VIP szektor székeit is kipróbálhattuk, leülhettünk a kispadokra, bemehettünk az öltözőkbe, a sajtószobába és még számos más helyre.

A Bernabéu egy hatalmas és csodálatos építmény számomra!

Utolsó nap pedig a királyi palotát látogattuk meg, kívülről és belülről is körbejártuk a kastélyt. A szemben található katedrálist is megnéztük. Végül még a városban tettünk egy utolsó sétát, majd kimentünk a repülőtérre, hogy egy gép hazavigyen bennünket.

Olyan utazásban lehetett részem, amit egész életemben nem fogok elfelejteni!

Ezúton szeretném megköszönni a támogatóknak, az alapítvány szervezőinek és kísérőnknek, dr. Kovács Gábornak, hogy lehetővé tették ezt a meccslátogatást.

…..Bence”

/ 3

Köszönjük a Magyar Nemzeti Bank támogatását!

Köszönet a Corinthia Hotel Budapestnek, hogy Bence álma is valóra válhatott!