Gábor (16 éves, Sirok)

Gábor így emlékezett az utazásra:

„Kedves Csodalámpa!

A müncheni utazás életem egyik legszebb élménye volt. A repülőút nagyon szuper volt, nagyon élveztük.
Épségben megérkeztünk Münchenbe, elfoglaltuk a szállást, ami nagyon klassz volt. Még aznap kimentünk a stadionhoz egy aréna túrára, amit nagyon vártam. A fárasztó nap után pihentünk egyet a szállodában.

Elérkezett a várva-várt nap, a bőséges reggeli után elmentünk a BMW Múzeumba, ami igazán érdekes volt.
Délután elérkezett el a három nap csúcspontja, megérkeztünk csodálatos FC Bayern München stadionjának környékére, az emberek hömpölyögtek. Hosszas átvizsgálás után végre elfoglalhattuk a helyünket és vártuk a kezdő sípszót.
A meccs nagyon élvezetes volt, megláthattam a kedvenc csapatom játékosait. Szerencsére a csapatom győzött 2-0-ra.
Másnap szerencsésen hazaértünk.

/ 7

Köszönöm ezt a fergeteges kirándulást, köszönöm Nagy Ernő segítségét, nagyon jó fej és szimpatikus volt.”

Köszönjük a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., a Jet Travel Kft. és magántámogatóink támogatását!