Henrietta (16 éves, Kecskemét)

Csodás nap volt amikor Párizsba indultunk, az idő és a hangulatunk is remek volt!
Néhány nappal korábban beszéltem a két fiatallal arról mit szeretnének megnézni Párizsban. Az Eiffel tornyot és a Louvre múzeumot mondták mindketten. Péter levelet is írt arról, miért akarja látni ezt a várost. Ezek alapján készültem fel az útra.
Péterrel a Keleti Pályaudvarnál találkoztunk, ahonnan együtt utaztunk a reptérre. Henriettel és édesanyjával ott találkoztunk.
A repülés kellemes volt. A reptéri busszal és metróval jutottunk el a szállodánkba a Renaissance Paris Arc de Triomphe hotelbe. Csodálatos szállásunk volt az alapítvány támogatója révén a város szívében, közel a Diadalívhez és a Champs Elysées-hez.
Miután elhelyezkedtünk a szobáinkban sétára indultunk felfedezni a várost és vacsorázni. Második nap a Louvre-ba mentünk és ott töltöttük a nap nagy részét. Már az elején, amikor a történelmi épületekkel körbevett üveg piramishoz értünk a két fiatal nagy izgalommal nézelődött és egy csomó fotót készített. Nagyon örültek, hogy ott lehetnek. Majd bent is élénk érdeklődéssel néztek körül a rengeteg műalkotás között.
Késő délután még hajókirándulást tettünk a Szajnán. Szép és kényelmes nézelődést adott ez a kimerítő múzeumi séta után.
A harmadik reggel Az Eiffel toronyhoz indultunk. Heni és Péter élvezte a kilátást fenntről és sok kép készült. Visszafelé az első szintről gyalog vágtunk neki az útnak. Különleges élmény volt a vasszerkezetben lépcsőzni lefelé.
Az utolsó délutánon vásárolni indultunk és sétálni, még egyszer érezni a város lüktetését. Az este befejezéséül Péterrel felmásztunk a Diadalív tetejére megcsodálni a kilátást a tizenkét sugárútra, ami onnan fut szét. Káprázatos volt!
A haza utazás reggelén a két fiatalt kicsit szomorúnak láttam, de egy kis csokoládé vásárlástól azért jobb kedvük lett. Ezután mindannyian vissza buszoztunk a reptérre és haza utaztunk sok-sok szép élménnyel gazdagodva.

Halmos Judit
kívánságkoordinátor
2009.08.31.

/ 5

Henrietta nevében is köszönjük a Marriott Hotel Budapest és a GlaxoSmithKline Hungary támogatását: