Fanny (18 éves, Budapest)

A mi beszámolónk helyett álljanak itt Fanny kedves sorai...

Patzauer Éva, ügyvezető

H***** Fanny 18 éves izomsorvadásban "szenvedő" lány vagyok, bár szerencsére elmondhatom nagyon vidáman fogom fel a helyzetet.
Megjelent rólam egy cikk a Nők Lapja újságban,ahol magamról és környezetemről meséltem. A Csodalámpa alapítvány ennek kapcsán talált rám. Felkerestek nagy meglepetésemre, hogy szeretnék teljesíteni egy kívánságomat s ezzel még egy kis boldogságot vinni a betegséggel való életbe. Hosszas tanakodás után úgy gondoltam megtaláltam számomra a legmegfelelőbb kérést: wellness napok valahol együtt a barátommal.

Néhány hétre rá Patzauer Éva, a Csodalámpa alapítvány ügyvezetője hívott telefonon, hogy mit szólnék egy hévízi úthoz. Nagyon tetszett a hely s az ötlet, hogy akkor és ott...
Időpontnak okt.29.-nov.1. volt kitűzve. Nagyon izgatottan vártam az utazást.
Indulásunk előtt két nappal hívott Tihanyi Sándor, a Budapest Taxi kereskedelmi és marketing vezetője, hogy Ő fog minket levinni. Aznap még átjött hozzánk,hogy megnézzük hogy fog beférni az elektromos kocsim. Külön kívánságként mindenképp vinni szerettem volna, úgy szabadabb a mozgásterem. Biztatva mondta "Megoldjuk". Így is lett, legnagyobb örömömre.

Eljött a várva várt hétfő. Délelőtt 9:30-ra jött is értem Sándor. Indulásra készen voltunk, útközben felvettük Zoltánomat s írányba vettük Hévízt.
Lefelé még egy gyors reggelire is meghívott minket, utána már meg sem álltunk Gyógyszálló Hetes Házig.

/ 4

Éva már ott várt minket, kipakolás után irány a szoba, ami kimondottan nagyon tetszett főleg a mini bár:) Várt még ott rám egy hévízi könyv és egy fincsi üveg bor a szálló ajándékaként (nagyon köszönöm).
Évával és Sándorral ebédelni mentünk a Hotel Hetes Ház éttermébe. Virágcsokorral is megleptek, amely tündéri kis törpékkel volt díszítve. Ebédre egyik kedvencem várt: Cordon bleu, burgonypürével.
Étkezésünk után egy tortát varázsoltak nekem még elő, amin a hévízi tófürdő marcipán mása volt. Évának s Sándornak már indulniuk kellett, így még egy gyors körbevezetést kaptunk a -1-en lévő fürdőhöz, Alig vártam,hogy kipróbálhassam.
Elköszöntünk és mi is elindultunk felderíteni a környéket. Körbejártuk s észre sem vettük hogy elszállt az idő. Mire visszaértünk már vacsoraidő volt és a medencét is bezárták 6-kor. Gondoltuk még lesz rá időnk, hisz csak csütörtökön megyünk haza.

Másnapra masszázs és keszthelyi kirándulás volt a program. Egyedül a reggeli ébredés esett nehezünkre, viszont frissítésképpen várt a finom büfé reggeli, aztán a masszázs. Nagyon jól esett nekünk.14:00 jött értünk. saját idegenvezetőnk,aki mesélt nekünk Festetics családról, szokásaikról s elvitt minket a kastélyukba is.
Igazán szép volt, izlésük is dícséretre méltó. Végigmentünk még a hintó kiállításon is és befejezésképpen lementünk az őszi Balaton-partot megnézni.
Tetszett az egész túra és rendesen ki is vette belőlünk at erőt. Itt volt az alkalom,hogy lazításképpen lemenjünk fürdőzni. Zárásig még volt 1 óra:)
Kiderült,hogy Zolcsimnál nem volt papucs, nah, akkor irány vásárolni, mondanom sem kell, ismét elnézelődtünk és elszállt az a maradék egy óra is.
Holnap most már biztosan ...

Szerdán jött a helyi sajtó és két önkéntes az alapítvány képviseletében. Ezek után várt ránk egy újabb masszázs, ami rendesen átmozgatott minket, egy séta még belefért 4-ig amikor kozmetikai "kezelésre" mentem, kimondottan tetszett.
Addig drágám elment kipróbálni a kinti tófürdőt. Egy óra arc kényeztetés után eljött a várva várt pillanat, végre belementem a gyógyvízbe. Kimondottan bántuk azt az elmulasztott két napot...

Csütörtök reggel ragyogó napsütésre keltünk vidáman. Délután lett volna a haza menetelünk, de még maradtunk volna...
Kívánságunk ismét teljesült, kaptunk még egy ráadás napot az alapítványtól (nagyon köszönjük:)
Kihasználtuk rendesen azt a plusz egy napot. Zárásig voltunk a medencében, este még elmentünk egy éjszakai sétára...

Péntek délelött 11-ig el kellett hagyni a szobát, értünk viszont csak délután 4-kor jött Dobó Gábor, de nagyon rendesek voltak mivel a medencét még használhattuk, a holminkat meg betehettük addig az irodába.
Hazafelé már vágytam is vissza. Megbeszéltük ahogy tehetjük megyünk még Hévízre...

A kívánság teljesítéshez nyújtott segítséget és rengeteg figyelmességet Fanny nevében is köszönjük a Hotel HetesHáz vezetőinek és munkatársainak, Tihanyi Sándor és Dobó Gábor önkénteseinknek.