Noémi (15 éves, Olasztelek)

Noémi élménybeszámolója római útjáról:

Hétfőn, kora reggel indult a gépünk felejthetetlen élményeink helyszínére, Rómába. A repülés kellemesen telt, izgatottan ültünk fel a buszra, amivel a szállodába mentünk. A hotel elnyerte a tetszésünket, gyönyörű szobánk volt, ami a medencére nézett.

Az érkezés napja csodálatosan telt, végigjártuk a város gyönyörű, régi épületeit, jártunk a Trevi-kútnál, a Pantheonban ès a Piazza Navonán is. A következő nap újabb szép élményeket rejtegetett számunkra, megnéztük a Colosseumot és az Angyalvárat, aztán finom, olasz desszertet ettünk.

Szerdán metróval indultunk a városból, hogy aztán buszra szállva eljuthassunk a Zoomarine-ba, ahol találkozhattunk a delfinekkel. Amint megérkeztünk, minden fontos tudnivalót elmondtak róluk, aztán fényképet készíthettünk velük, ès utasíthattuk őket valamilyen mutatványra. Èn Marcoval fènykèpezkedtem aki nagyon aranyos volt. Örök èlmèny számomra a velük való találkozás. Ezután késő délutánig maradtunk a Zoomarine-ban, ahol megnéztünk egy delfin-showt, láttunk pingvineket, fókákat, ès kipróbáltuk a vízi csúszdákat is.

/ 5

A csütörtöki napunk a vatikáni múzeumok megtekintésével kezdődött, majd a Szent Péter Bazilikát és a Sixtus-kápolnát csodáltuk meg. A délután folyamán vásároltunk, olasz pizzát ettünk. Utolsó napunkba még belefért egy kis úszkálás a szálloda medencéjében, aztán elindultunk a repülőtérre. Hazaérkezve elbúcsúztunk egymástól, és számtalan rendkívüli élménnyel gazdagodva tértünk haza.

Végül szeretném megköszönni kísérőnknek, Benkő Vilmosnak, hogy mindvégig a kedvünkben járt, kívánságainkat leste, a Csodalámpa Alapítványnak a fáradhatatlan munkájukat, álmaink teljesítését, az utazás megszervezését és az örök emlékeket.
Szeretettel, T**** Noémi

Köszönjük magántámogatóinknak, a Magyar Nemzeti Bank-nak, a KPMG partnerének, Ságodi Attila úrnak, valamint Rick Enders úrnak, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatójának a kívánság teljesítéséhez nyújtott segítséget, mely nélkül Noémi vágyát nem tudtuk volna valóra váltani.

Benkő Vilmos
kívánság-koordinátor
Budapest, 2015. augusztus 16.